Ny dato for Ungjæger arrangement

Kære Ungjægere

Eftersom Herning Jagtcenter har lukket lørdag d. 28. april og mange mennesker skal til konfirmation i disse dage er vi nødsaget til, at rykke vores første arrangement frem til torsdag d. 26. april. Vi beklager meget!
Vi håber dog alligevel at folk møder talstærkt op! Som sagt tidligere, så vil Herning Jagtforening sponsere patroner til alle, samt stå klar med instruktører. Vi forventer en super hyggelig dag, hvor vi kan lære hinanden bedre at kende, så tag jeres kammerat under armen og mød op. Vi mødes kl 17:00 på Herning Jagtcenter ude i Ørre, så kan vi lige få sagt hej og derefter gå i gang med skydningen

NB! Der vil blive lavet en begivenhed på Facebook-siden ”Herning Jagtforening”, hvor kan man tilmelde sig. Er man ikke på Facebook så modtager Peter Wittrup gerne tilmeldinger over SMS på nr. 22 22 11 14. Derudover vil vi opfordre alle til at gå ind og ”Synes godt om” denne side, da der løbende vil komme informationer både om Team Ungjæger, men også generel information om Herning Jagtforening.