Gilmosegaard

Herning Jagtforening har hjemme på Gilmosegård beliggende i et naturskønt område i udkanten af Herning. Til selve gården er der tilknyttet et større engareal med tilhørende sø, hvilket danner grundlag for de gode faciliteter, som Herning Jagtforening kan tilbyde sine medlemmer med henblik på træning af jagthunde. Det er derfor også besluttet, at foreningens medlemmer frit kan benytte disse engarealer samt foreningens træningshal, når man har tid og overskud.

Gilmosegård er udover foreningens klubhus også ideel som selskabslokale, og udlejes for kr. 1.000,- pr. døgn til vores medlemmer. Har et medlem et aftens arrangement(ikke fest og kun hverdage) koster det kr. 500,- Er der et medlem som har et arrangement som vedrører foreningen, så kontakt formanden og vi finder en løsning. Man står selv for rengøring ved leje af gården, og man må ikke overnatte på gården.

Af faciliteter kan blandt andet nævnes – festlokale til ca. 50 personer, køkken, to badeværelser samt service til et større selskab.

Dørene er altid åbne ved vore månedlige arrangementer, og vi gælder os til at tage imod nye medlemmer!

For yderligere oplysninger vedrørende udlejning, kontakt da formand Peter Kjær på tlf 20 12 16 72 eller pkagentur@mail.dk

Vis stort kort