Team Ungjæger

Team Ungjæger er genopstartet, så er du ungjæger i Herning Jagtforening og har du lyst til at være en del af teamet, så læs følgende.

Vi er to unge gutter fra Herning omegnen der gerne vil prøve kræfter med at starte Team Ungjæger op igen. Vi har igennem Herning Jagtforening fået en masse støtte og opbakning. Der er allerede blevet søgt en masse grej via Danmarks jægerforbund til fri brug nede i foreningen. Vi håber at kunne samle en folk unge mennesker der er klar på nye bekendtskaber, gode oplevelse og en masse andet. Der vil igennem sæsonen blive afholdt flere forskellige arrangementer omhandlende jagt og natur. Vi håber med dette projekt at kunne tiltrække en masse unge. Derfor vil vi gerne bede om jeres hjælp, så hvis i kender nogen under 26 år, som har interesse for jagt, så må meget gerne henvise dem til os.

Første arrangement vil blive en tur på skydebane ude i Ørre på Herning Jagtcenter, hvor vi vil hygge os med lidt skydning og lære hinanden bedre at kende

Knæk og bræk – Team Ungjæger

Peter Wittrup