Hundebanken

Hundebanken er noget for dig/jer, som mangler en jagthund, når I er på jagt. Hundebanken er en database, som rummer oplysninger vedrørende aktive jægere med hunde. Herning Jagtforening er besidderen af denne database, og det er et værktøj, som kan bruges, hvis man mangler hunde på sine jagter. Alle medlemmer af hundebanken er aktive hundejægere, som gerne vil hjælpe med at afdække dine jagtarealer.

Hundebanken er oprettet, da det har vist sig, at mange mangler en eller flere hunde, når der skal drives jagt. Hertil kan Hundebanken hjælpe, da den indeholder oplysninger om de aktive jægere med hund, som gerne hjælper til.

Nedenfor ses medlemmerne af hundebanken, og ALLE er velkomne til at tage kontakt til de opførte jægere. Husk det er frivilligt arbejde, og såfremt vedkommende ikke har mulighed, så er det blot et spørgsmål om at kontakte en anden – knæk og bræk!

For at opdatere hundebanken, har bestyrelsen slettet alle kontaktpersoner, så ønsker man stadig at stå som hundeføre må man registrere sig igen, vi ser gerne så mange som muligt i databasen.

Såfremt du ønsker at stille dig til rådighed for hundebanken, så send en mail med de nødvendige oplysninger – fremgår af ovenstående.

hundebanken@herningjagtforening.dk